Khamis, 17 November 2011

cerita saya


aku dengan wanny ~




iffah ~



shamila , laila , izzati ~



dan ini aku ~


hari nie 18-11-2011 adalah hari terakhir sekolah tahun 2011 . Lepas nie dah masuk form 5 .dah nak spm . macam tak pecaya pulak kan dah besar . huhuhu . to all my friends , bace buku kat rumah ! tapi aku rase mustahil ! hahaha.. iffah adnan ,  sakit perut dah okay ? haha..aku tak bawak minyak kapak laa....zaty , laila , myla ~ hahaha..lupa dunia tengok cita bini2 ku gangster ~ APTB ~~wanny ! haha...hanya memandang dan senyum ~ itu je yang dia mampu kot tok aku...hahahaha...aku sayang kat korang ~ oh ! lupa pulak , haziqah tak datang lah . dah dua hari dah , kenape weyh... SI GADIS CHOCOLATE , mane awak ? hahaha....35 minit lg nak balik ! tak tau dapat ke tak borang asrama ~hahaha..ingat aku hadap sangat ke nak duduk asrama ~ tcare ! SELAMAT BERCUTI SEMUA !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan